Λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές, η πλατφόρμα αποτελεί το κατάλληλο μέρος για ταξιδιωτικές συμβουλές
Οι αναζητήσεις για τα «ταξιδιωτικά βίντεο στο TikTok» έχουν αυξηθεί κατά 350%, καθώς το 2022, οι νεότεροι millennials και οι ταξιδιώτες της γενιάς Gen-Z στρέφονται στη δημοφιλή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης αντλώντας έμπνευση, αναζητώντας συμβουλές αλλά και λύσεις για ταξιδιωτικά θέματα.
«Είτε ψάχνετε για θαύματα της φύσης, μια θέα που κόβει την ανάσα ή την καλύτερη αρχιτεκτονική που έχει να προσφέρει η ανθρωπότητα, ο επόμενος ταξιδιωτικός σας προορισμός μπορεί απλώς να έρθει από το Tik Tok», σημείωσε εκπρόσωπος της Next Vacay στην ταξιδιωτική ιστοσελίδα Travel + Leisure.
Στην κορυφή βρίσκεται ο αγαπημένος προορισμός όλων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ποντικόσπιτο της Disney World στο Ορλάντο, το οποίο συγκέντρωσε 8.6 δισεκατομμύρια προβολές στο Tik Tok.
Aκολουθεί ο Μπουρτζ Χαλίφα στο Ντουμπάι στο Νο. 2 με 1.9 δισεκατομμύρια προβολές.
Η τρίτη θέση ανήκει στο απόλυτα κλασικό ταξιδιωτικό αξιοθέατο, τον Πύργο του Άιφελ, ο οποίος είχε 719 εκατομμύρια προβολές στο Tik Tok.
Tο Ταζ Μαχάλ βρίσκεται στο Νο. 4.με 377 εκατομμύρια προβολές.
Το Γκραντ Κάνυον κατέλαβε την 5η θέση με 273 εκατομμύρια προβολές.
Ακολουθεί το Las Vegas Strip στη Νεβάδα, που έχει περισσότερες από 259 εκατομμύρια προβολές.
Στην 7η θέση η γέφυρα «Χρυσή Πύλη» του Σαν Φρανσίσκο με 118 εκατομμύρια προβολές
Tο φράγμα Χούβερ στη Νεβάδα με 70 εκατομμύρια προβολές, στην 8η θέση
Ακολουθεί το Εθνικό Πάρκο Γιοσέμιτι στην Καλιφόρνια με 59 εκατομμύρια προβολές
Και τέλος, το Στόουνχεντζ στο Σάλσμπερι της Αγγλίας που βρίσκεται στο Νο. 10 καθώς συγκέντρωσε σχεδόν 52 εκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα την τελευταία χρονιά.