Το σποτ ευαισθητοποίησης προσπαθεί να μας μάθει να λέμε τις γυναικοκτονίες με το όνομά τους


 

Ο αριθμός των γυναικοκτονιών στη χώρα μας έχει αυξηθεί και συνεχίζει να αυξάνεται με ακραίο ρυθμό. Ωστόσο, ο όρος «γυναικοκτονία» δεν αναγνωρίζεται ακόμη νομικά στην Ελλάδα.

Το κίνημα για την πρόληψη και καταπολέμησης της έμφυλης βίας, strong-me και η Θεσσαλονίκη ενώνουν, υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), την Ελλάδα ενάντια στην ενδοοικογενειακή βία.

Στο σποτ, η γνωστή από την τηλεοπτική σειρά Άγριες Μέλισσες, Αμαλία Καβάλη, μιλά περίεργα στον σύντροφό της, χρησιμοποιώντας άσχετες λέξεις για να επικοινωνήσει μαζί του. Όλα αυτά μέχρι εκείνος να αρχίσει να βιοπραγεί

Όπως γίνεται κατανοητό στο σποτ δεν έχουν νόημα οι λέξεις. Νόημα έχει να καταλάβουν οι γυναίκες πως η ενδοοικογενειακή βία έχει συγκεκριμένο μοτίβο και όταν συμβαίνει, η λύση είναι μια…

Δείτε το σποτ:

 

Το Strong me έχει ξεκινήσει καμπάνια για την νομική κατοχύρωση του όρου «ΓΥΝΑΙΚΟΚΤΟΝΙΑ».

Υπόγραψε κι εσύ το ψήφισμα για να βρει το έγκλημα την τιμωρία του, εδώ.

Ακολούθησε το Strong Me: FacebookInstagramWeb 

 

 


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ