Τα τελευταία χρόνια αυξάνονται εντυπωσιακά τα ποσοστά των χρηστών του Facebook, που ανήκουν στη μέση και τρίτη ηλικία. Ειδικά σε χώρες της Ευρώπης και της βορείου Αμερικής τα ποσοστά αυτά διπλασιάζονται κάθε χρόνο. Παρόμοια, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς αύξησης, δεδομένα υπάρχουν και στη χώρα μας


 

Αργό, βαρετό και ξεπερασμένο φαίνεται να είναι το Facebook στις ηλικίες 13-17 και 18-24 ενώ χαρακτηριστικά, ένα 11χρονο αγόρι φέρεται να λέει «το Facebook είναι για γέρους – εκεί γύρω στα 40»!!!

Ενώ παγκοσμίως η νούμερο ένα ομάδα χρηστών του Facebook είναι η ηλικία 25-34, τα ποσοστά στις ομάδες 18-24 και 13-17 πέφτουν σταθερά, την ίδια ώρα που τα ποσοστά του σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας αυξάνονται συνεχώς.

Ο δυτικός κόσμος προηγείται σε αυτή την αυξητική τάση ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες οι άνω των 45 ετών, αποτελούν το 35,2% των χρηστών της πλατφόρμας.

Το Facebook, το πιο δημοφιλές μέσο ψηφιακής κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχει στη ζωή των πολιτών με πολλούς τρόπους και η πρόσβαση σε αυτό έχει γίνει απλή και εύκολη. Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις χρήσης τεχνολογίας. Έτσι, και οι -ψηφιακά αναλφάβητοι- ηλικιωμένοι μπορούν να επωφεληθούν από τις περισσότερες λειτουργίες του.

Επιπλέον, στο Instagram βλέπουμε μια διαφορετική κατανομή χρηστών, με τις ομάδες 18-24 και 25-34 να αποτελούν το 62% των συνολικών χρηστών ενώ μόλις το 6% είναι άνω των 55 ετών, κάτι που επιβεβαιώνει ίσως, την στροφή των νεαρότερων ατόμων και σε άλλα μέσα. Από την άλλη, στο TikTok οι ηλικίες 10-19 ετών, καλύπτουν σχεδόν το 35% των ενεργών χρηστών.

Το Facebook, αν και μόλις 17 ετών, περνάει ίσως την πρώτη κρίση ηλικίας…

 

 


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ