Διεθνή διαγωνισμό για την οριστική ιδιωτικοποίηση 63 γραμμών, που σήμερα εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, ξεκινά ο ΟΑΣΑ


 

Ο διαγωνισμός για «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική για 60 μήνες με δικαίωμα παράτασης έως 30 μήνες» έχει συνολικό προϋπολογισμό 312 εκατ. ευρώ και αφορά σε 25 λεωφορειακές γραμμές της Ανατολικής και 38 γραμμές της Δυτικής Αττικής.

Η προβλεπόμενη αμοιβή ανά οχηματοχιλιόμετρο θα ανέλθει σε 2,13 ευρώ, σε σχέση με το 1,41 ευρώ ανά χιλιόμετρο που είχε οριστεί για τα ΚΤΕΛ.

Ο ανάδοχος -ή οι ανάδοχοι- θα πρέπει να χρησιμοποιούν ντιζελοκίνητα λεωφορεία κατηγορίας EURO VI νέα ή μεταχειρισμένα με ηλικία έως και 5 ετών κατά την έναρξη της σύμβασης, ενώ η ηλικία τους δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 10 έτη σε κανένα χρονικό σημείο της σύμβασης.

Τα λεωφορεία θα πρέπει να φέρουν εξοπλισμό ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματικής – θα πρέπει να είναι διασυνδεδεμένο με την εφαρμογή OASA Telematics και τις έξυπνες στάσεις – με δαπάνες του αναδόχου και θα είναι βαμμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΟΑΣΑ. Μέχρι το τέλος του πρώτου έτους της σύμβασης θα πρέπει να βρίσκονται σε λειτουργία και δύο αμαξοστάσια, ένα στην Ανατολική και ένα στη Δυτική Αττική.

Ευθύνη των αναδόχων θα είναι και η πλήρης συντήρηση (τακτική, προληπτική, έκτακτη) περιλαμβανομένων των υλικών και της εργασίας. Αναφορικά με τους οδηγούς, ορίζεται ότι ο ανάδοχος υποχρεούται να έχει ικανό αριθμό για την στελέχωση των βαρδιών, ο οποίος δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 2,7 οδηγοί/όχημα.

Όπως προβλέπεται, οι συμμετέχουσες εταιρείες θα πρέπει να έχουν μέσο κύκλο εργασιών ύψους 15 εκατ. ευρώ κατά τα τελευταία 3 έτη, να έχουν αναλάβει τουλάχιστον μία σύμβαση δημοσίων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία ή ιδιωτικών μεταφορών με λεωφορεία με μέγεθος στόλου κατ’ ελάχιστον πενήντα λεωφορείων και να διαθέτουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις. Όπως και με τις συμβάσεις των ΚΤΕΛ, οι ανάδοχοι θα μπορούν να προχωρούν σε υπεργολαβίες, παραχωρώντας μέρος του μεταφορικού έργου σε τρίτους.

Υπενθυμίζεται ότι η υφιστάμενη απευθείας ανάθεση και σύμβαση που έχει υπογράψει ο ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ Αττικής λήγει ύστερα από τις παρατάσεις που έλαβε, τον προσεχή Οκτώβριο με το Ελεγκτικό Συνέδριο να έχει διαμηνύσει ότι δεν πρόκειται να δεχτεί νέα απευθείας ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, παρά μόνο κανονική διαγωνιστική διαδικασία.

 

 

 

 


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ