Όλο και περισσότερες έρευνες επιβεβαιώνουν αυτό που γνωρίζουμε εμπειρικά. Το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει τελικά προέκταση του χεριού μας…


 

Οι άνθρωποι αφιερώνουμε πλέον περισσότερο χρόνο από κάθε άλλη περίοδο στα κινητά τηλέφωνα μας, καθώς το 2021 δαπανήσαμε κατά μέσο όρο σχεδόν πέντε ώρες (4,8) τη μέρα στο κινητό μας, 30% παραπάνω σε σχέση με το 2020, ασχολούμενοι με διάφορες εφαρμογές.

Πιο συγκεκριμένα, αφιερώνουμε στο κινητό μας σχεδόν το 1/3 του χρόνου που δεν κοιμόμαστε, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας App Annie. Κάθε λεπτό οι χρήστες στον κόσμο «κατεβάζουν» περισσότερες από 435.000 εφαρμογές ενώ το 2022 αναμένεται να σημειωθεί νέο ρεκόρ.

Η έκθεση «State of Mobile» της εταιρείας App Annie εκτιμά ότι το 2021 οι χρήστες «κατέβασαν» 230 δισ. φορές κάθε είδους εφαρμογές στα κινητά τους τηλέφωνα και δαπάνησαν 170 δισ. δολάρια για να τις αγοράσουν (όσες δεν ήταν δωρεάν). Η πιο δημοφιλής εφαρμογή για «download» ήταν το TikTok, στο οποίο οι χρήστες πέρασαν πέρυσι σχεδόν διπλάσιο χρόνο (90% παραπάνω) σε σχέση με το 2020. Η App Annie  εκτιμά ότι έως το δεύτερο εξάμηνο του 2022 το TikTok θα ξεπεράσει τους 1,5 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

«Η μεγάλη οθόνη αργοπεθαίνει, καθώς η κινητή τηλεφωνία συνεχίζει να σπάει ρεκόρ σε κάθε κατηγορία, από άποψη αφιέρωσης χρόνου, λήψεων εφαρμογών και εσόδων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Θίοντορ Κραντς της App Annie, σύμφωνα με το BBC. Εκτιμάται ότι κάθε λεπτό του 2021 «έρρεαν» στα ηλεκτρονικά καταστήματα για εφαρμογές (app stores) πάνω από 320.000 δολάρια, σχεδόν 20% περισσότερα έναντι του 2020.

Οι εκτιμήσεις της εταιρείας βασίζονται στην ανάλυση στοιχείων από δέκα χώρες (ΗΠΑ, Καναδά, Ιαπωνία, Ινδία, Τουρκία, Μεξικό, Σιγκαπούρη, Βραζιλία, Ινδονησία, Ν.Κορέα). Στις τρεις τελευταίες χώρες ο μέσος χρήστης ξεπέρασε τις πέντε ώρες τη μέρα στο κινητό του. Από αυτό τον χρόνο, το 70% αφιερώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο, με το TikTok να είναι το δημοφιλέστερο.

Περίπου 2.000.000 νέες εφαρμογές και βιντεοπαιχνίδια για κινητά τηλέφωνα κυκλοφόρησαν το 2021. Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για βίντεο streaming παγκοσμίως, ενώ το Netflix βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Οι χρήστες δαπάνησαν 116 δισ. δολάρια για mobile games, ένας τομέας που διαρκώς κερδίζει φίλους στα κινητά. Οι διαφημίσεις στα κινητά φαίνεται να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, με την παγκόσμια δαπάνη να ξεπερνά τα 295 δισ. δολάρια το 2021 και αναμένεται να φθάσει τα 350 δισ. δολάρια το 2022.

Οι εφαρμογές για ηλεκτρονικές αγορές, καθώς και εκείνες σχετικά με φαγητά και ποτά, αποκτούν ολοένα μεγαλύτερο κοινό, με αύξηση 50% έναντι του 2020. Ανοδικά κινήθηκαν εν μέσω πανδημίας και οι εφαρμογές για υγεία και σωματική άσκηση, καθώς πολλοί άνθρωποι δεν μπορούσαν να πάνε στα γυμναστήρια. Επιπλέον, οι εφαρμογές για διαλογισμό και χαλάρωση εμφάνισαν αύξηση 27% αύξηση πέρυσι. Τέλος, οι εφαρμογές για εύρεση συντρόφου και για κλείσιμο ραντεβού εμφανίζουν αύξηση δαπάνης 95% σε σχέση με το 2018.

 


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ