Οι αναζητήσεις για «απενεργοποίηση Facebook» αυξήθηκαν κατά 1.566% ενώ οι αναζητήσεις για «απενεργοποίηση Instagram» αυξήθηκαν κατά 2.400%, μετά την ανακοίνωση της συνδρομής των 15 ευρώ


 

Το Meta Verified απευθύνεται ουσιαστικά σε χρήστες οι οποίοι ενδεχομένως να επιθυμούν αυξημένη προστασία απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις και πρόσβαση σε επιπλέον προνόμια. H κεντρική ιδέα είναι να υπάρχει μηνιαία συνδρομή έναντι 11,99 δολαρίων για την web έκδοση της εφαρμογής και 14,99 δολαρίων για τα λειτουργικά συστήματα φορητών συσκευών iOS και Android. Η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, ενώ αργότερα θα επεκταθεί και σε περισσότερες αγορές.

Ωστόσο, ο Νταν Άϊβς, αναλυτής της Wall Street,  υπολογίζει πως μόνο το 3% ως 7% των δισεκατομμυρίων χρηστών θα επιλέξουν την συνδρομητική υπηρεσία , έχοντας απολαύσει δωρεάν τα αγαπημένα τους κοινωνικά δίκτυα για πάνω από μια δεκαετία.

«Η συνδρομή είναι ελκυστική μόνο για τους influencers ή τις εταιρείες. Δεν πιστεύω πως πολλοί απλοί χρήστες θα εγγραφούν καθώς δεν υπάρχει μεγάλο πλεονέκτημα για εκείνους» δήλωσε ο Μάρτιν Έμμερ, καθηγητής επικοινωνίας στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου.

Αν και το Facebook κατέγραψε πέρυσι κέρδη ύψους 23,1 δις δολαρίων, το διαφημιστικό κομμάτι του κοινωνικού μέσου δικτύωσης έπληξε σοβαρά την εταιρεία. Επιπλέον, ο αριθμός των χρηστών που ασχολούνται με το Facebook και το Instagram φαίνεται να έχει φτάσει σε επίπεδα κορεσμού. «Αυτό αποτελεί μια ριψοκίνδυνη κίνηση που μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ» δήλωσε ο Νταν Άϊβς.  «Πολλοί χρήστες μπορεί να ήταν ήδη με το ένα πόδι έξω, άραγε αυτό θα τους σπρώξει προς την έξοδο;», διερωτάται…

 

 

 


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ