Οι influencers επηρεάζουν σημαντικά τους συνδρομητές τους, πολλοί από τους οποίους είναι ανήλικοι


 

Το 38% από αυτούς δεν χρησιμοποίησαν τις ετικέτες πλατφόρμας που χρησιμεύουν για την αποκάλυψη εμπορικού περιεχομένου, όπως η εναλλαγή “πληρωμένη συνεργασία” στο Instagram, αντίθετα, αυτοί οι επηρεαστές επέλεξαν διαφορετική διατύπωση, όπως “συνεργασία” (16%), “συνεργασία” (15%) ή γενική χάρη στη μάρκα συνεργάτη (11%).

Το 40% των influencers έκανε την αποκάλυψη ορατή καθ ‘όλη τη διάρκεια της εμπορικής επικοινωνίας. Το 34% των προφίλ των influencers έκανε την αποκάλυψη άμεσα ορατή χωρίς να χρειαστούν πρόσθετα βήματα, όπως κάνοντας κλικ στο “διαβάστε περισσότερα” ή κάνοντας κύλιση προς τα κάτω. Το 40% των influencers ενέκριναν τα δικά τους προϊόντα, υπηρεσίες ή μάρκες. Το 60% αυτών δεν αποκάλυπταν με συνέπεια ή και καθόλου διαφημίσεις· Το 44% των influencers είχαν τους δικούς τους ιστότοπους, από τους οποίους η πλειοψηφία ήταν σε θέση να πουλήσει απευθείας.

Σκοπός της έρευνας ήταν να εξακριβωθεί κατά πόσον οι επηρεαστές γνώμης αναφέρουν τις διαφημιστικές τους δραστηριότητες, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών. Ελέγχθηκαν οι αναρτήσεις 576 επηρεαστών που δημοσιεύθηκαν στις κύριες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης κ. Ντιντιέ Ρεντέρς δήλωσε σχετικά: «Με τη μαζική ανάπτυξη των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, ο επηρεασμός γνώμης έχει καταστεί πραγματικό εμπόριο. Σήμερα, οι περισσότεροι επηρεαστές γνώμης αποκομίζουν έσοδα από τις αναρτήσεις τους. Ωστόσο, από τα συμπεράσματά μας προκύπτει ότι δεν αναφέρουν πάντα το γεγονός αυτό στους συνδρομητές τους. Οι επηρεαστές γνώμης επηρεάζουν σημαντικά τους συνδρομητές τους, πολλοί από τους οποίους είναι ανήλικοι. Τους καλώ να επιδείξουν μεγαλύτερη διαφάνεια απέναντι στο κοινό τους.»

 

 

Πηγή: ot.gr

 

 


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ