Ο Αλμυρός Βόλου, η Καλαμάτα και τα Χανιά αναδείχθηκαν νικητές του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Generation Next


 

Στον φετινό διαγωνισμό πρωταγωνίστησαν εφαρμογές για την προστασία των δασών, καθώς και για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών.

Την 1η θέση απέσπασε η ομάδα ex-almyrou IΙ, από το Γενικό Λύκειο Αλμυρού, η οποία σχεδίασε έναν προηγμένο σταθμό δασικής προστασίας. Οι μαθητές Αποστόλης Δρόλιας, Γιώργος Καλόγηρος και Αλέξανδρος Τσαμπίρας, με αφορμή τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν πέρυσι στην περιοχή της Μαγνησίας και λαμβάνοντας υπόψη πως η έγκαιρη ανίχνευση εκδήλωσης μιας πυρκαγιάς μπορεί να αποδειχτεί σωτήρια για κάθε δάσος, αξιοποίησαν την τεχνολογία Arduino, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή τους Δημήτρη Μαμούρα.

Το Arduino είναι μια δημοφιλής, εύχρηστη και χαμηλού κόστους πλατφόρμα ανάπτυξης έργων ηλεκτρονικής, αυτοματισμού και ρομποτικής, που χρησιμοποιείται ευρέως για τη δημιουργία πρωτότυπων κατασκευών αλλά και για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

«Για εμάς ήταν πολύ σημαντικό να προστατεύσουμε το δάσος Κουρί, ένα σπάνιο δάσος βελανιδιάς της περιοχής μας, το οποίο αφενός αποτελεί πνεύμονα της πόλης μας και είναι ένα αξιόλογο αξιοθέατο και αφετέρου είναι αρκετά ευάλωτο στις πυρκαγιές. Απώτερος στόχος για εμάς, είναι η δημιουργία ενός δικτύου σταθμών, με την υποστήριξη του Δήμου και της Πυροσβεστικής», δήλωσε η ομάδα ex-almyrou IΙ.

Στη 2η θέση βρέθηκε η ομάδα Kalamata team 2, η οποία, συνδυάζοντας την τεχνολογία Arduino και App Development, σχεδίασε ένα όχημα με σκοπό τη διευκόλυνση της μετακίνησης των ατόμων με κινητικά προβλήματα. Οι μαθητές Κυριάκος Καράμπελλας, Ιωάννα Μάλαμα, Μελίνα Πολυχρονάκη και Τριαντάφυλλη Θεοδώρου, από το 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας, υπό την εποπτεία του καθηγητή τους Αλέξανδρου Καραβλίδη, δημιούργησαν το «Drive me», ένα αρθρωτό όχημα το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια ενός app.

Οι δυσκολίες στη μετακίνηση των κατοίκων των Χανίων λόγω της πανδημίας προσέλκυσαν το ενδιαφέρον της ομάδας STEM freaks, που κατέκτησε την 3η θέση στον διαγωνισμό. Οι μαθητές Γιώργος Δασκαλάκης, Ρομπέρτο Στέρλνιγκ-Ζακυνθινάκης και Αλεξάνδρα Φουντουλάκη από το 6ο Γυμνάσιο Χανίων, λαμβάνοντας υπόψη τη μειωμένη πληρότητα που έχει επιβληθεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, και με τη βοήθεια του καθηγητή τους Τίτου Σμυρνάκη, δημιούργησαν το «Bus Passenger Counter».

 

 


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ