Σαν σήμερα τo 2004 «ανεβαίνει» στο διαδίκτυο η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook
Το Facebook κυριαρχεί στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και είναι αναμφίβολα μία από τις πιο φιλικές προς τον χρήστη πλατφόρμες αυτή τη στιγμή. Είναι γνωστό ότι Mark Zuckerberg συνίδρυσε το Facebook (αρχικά ως “The Facebook”) το 2004, με σκοπό να αναπτυχθεί η επικοινωνία και η δικτύωση των φοιτητών του πανεπιστημίου Harvard. Δύο χρόνια αργότερα, το 2006, το Facebook αποφάσισε να ανοίξει τις εγγραφές λογαριασμών σε όλους τους ανθρώπους.
Σήμερα, το Facebook είναι ο βασιλιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με κοινό που αγγίζει τα 2 δισεκατομμυρίων ημερήσιων ενεργών χρηστών.
- Οι χρήστες του Facebook πατάνε 4 εκατομμύρια “Μου αρέσει” κάθε λεπτό
- Κάθε μέρα, 35 εκατομμύρια άνθρωποι ενημερώνουν της κατάστασή τους στο Facebook
- Κάθε λεπτό, 400 νέοι χρήστες εγγράφονται στην πλατφόρμα
- Το 53% των ενηλίκων χρηστών του Facebook σπάνια καταλαβαίνουν πώς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα διεξοδικά
- Το 85% των κατόχων smartphone χρησιμοποιεί την εφαρμογή Facebook.
- Από τον Οκτώβριο του 2021, η μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα του Facebook αποτελούνταν από άνδρες χρήστες ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών
- Από τον Οκτώβριο 2021, Το 5.2% των συνολικών ενεργών χρηστών του Facebook παγκοσμίως ήταν ενήλικες ηλικίας άνω των 65 ετών
- Η ηλικιακή ομάδα που χρησιμοποιεί περισσότερο το Facebook είναι ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών (31.5%)
- Υπάρχουν περισσότερες από 80 εκατομμύρια επιχειρηματικές σελίδες στο Facebook
- Το τρίτο τρίμηνο του 2021, τα έσοδα του Facebook από διαφημίσεις ήταν 28.3 δισ δολλάρια.
Ωστόσο, οι μετοχές της Meta (Facebook) εχθές (03/02) κατακρημνίστηκαν κατά 26% στη Wall Street, προκαλώντας απώλειες ως και 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την κεφαλαιοποίηση του ομίλου του Ζούκερμπεργκ. Στα 18 χρόνια ιστορίας της εταιρείας, φαίνεται ότι ο αριθμός των χρηστών της έχει φτάσει… στο ζενίθ. Μεγάλη ανησυχία προκαλεί επίσης το ενδεχόμενο, αν και οι άλλες εφαρμογές της Meta, όπως το Instagram, ενδέχεται να αρχίσουν να φτάνουν στην κορυφή τους στην ανάπτυξη των χρηστών.