Το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα του έχει μόνο μια ένδειξη, η οποία γράφει «365shop σύντομα κοντά σας»
Πληθαίνουν οι καταγγελίες καταναλωτών ότι έχουν πληρώσει προϊόντα τα οποία δεν έλαβαν ποτέ. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, το 365shop ενημέρωνε τους καταναλωτές πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης των προϊόντων που έχουν παραγγείλει και πληρώσει είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες. Ξαφνικά, όμως, άρχισαν να μην ανταποκρίνονται στην επικοινωνία των πελατών τους ενώ εδώ και λίγες ημέρες έχει «πέσει» η ιστοσελίδα.
Καθώς το ηλεκτρονικό κατάστημα, λειτουργούσε υπό την ομπρέλα της πλατφόρμας Skroutz, μέσω της οποίας γίνονταν οι παραγγελίες, η εταιρεία Skroutz εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι διέκοψε οριστικά τη συνεργασία με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα «365shop».
Επισημαίνει ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace.
Σημειώνει ότι λαμβάνει συνεχώς καινούργια αιτήματα για αποζημίωσες από καταναλωτές που δεν παρέλαβαν τα προϊόντα τα οποία πλήρωσαν, αναφέροντας τις επιλογές που υπάρχουν:
- Οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας -χρεωστικής ή πιστωτικής- μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας, μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
- Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με τη μορφή κουπονιού -ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους- μέσω του Skroutz Marketplace.